Кратко описание на длъжността и основни задължения:
- Да извършва почистване на определените работни помещения и общите части на сградата – 60 кв. м.;
- Да изхвърля събраните отпадъци по определените за събиране на сметта места, като съблюдава те да не бъдат разпилявани.
- Да познава правилата и инструкциите за работа с различните санитарни препарати.
- Да спазва строго правилата за личната хигиена, санитарно - хигиенните изисквания и изискванията за противопожарна защита;
- Работно време – непълно на 4 часа;
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
Образование: средно;
Професионален опит – не се изисква;
Размер на заплатата, определена за длъжността – 390 лв.
Подборът ще бъде организиран чрез:
- Събеседване
Необходими документи за участие в подбора:
- Автобриография (CV);
- Копие на диплома за завършено средно образование;
Документите ще се приемат в 30-дневен срок от датата на публикуване на обявата (до 25.09.2023 г., включително) в деловодството на Комисията за регулиране на съобщенията на адрес: гр. София, ул. „Ген. Й. В. Гурко“ № 6 или по електронен път на e-mail: hr@crc.bg.
Подборът ще бъде проведен при спазване на законовите изисквания за обработване на лични данни.